Me like outfit-Special!

Japp, nu kör vi ett me like outfit-special.
Allt är från den underbara sidan lookbook!


River Island Skull Boyfriend Blazer, Primark Tunic from Second Hand, Bag from Second Hand, New Look Bracelet
Gu va jag älskar kavajen så snygg, med döskallen på ryggen.
Döskallen ser ut att vara gjord av blommor, mycket coolare.
Ooo shit den ee så snygg och hon har stilet den så bra med den söta rosa toppen.
Och dom rosa ditaljerna, väskan och armbanden.
Helt klart en outfit jag skulle kunna ta på mig.
Coolt+sött=sant!


Boater Hat, Sheer Top from from Korea, Denim Shorts, Zara Clogs
Iii, vad jag diggar hattar och träskor och kolla på denna outfit.
Båda sakerna ee en super söt outfit.
Diggar att ha korta short till en lite längre tröja med lite ärm.
Det gör så att man inte så ser avklädd ut.
Så det är ett hett tips till er som vill gå på stan i kort shots men inte vill se avklädd ut.
Och en fläta över axeln så sött och sommrigt.




Goodyear Perforated Laceups from Vienna, Topman Navy Carrot Pants from Ortigas, Comme Des Garcons Red Belt from Ortigas, Zara Shirt with Silver Studs from Ortigas
En riktig cooling där.
Diggar killar som vågar.
Och denna kille har värkligen vågat utan att flippa ur!
Coolt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0