Lost in the big city!

Holla on you!
Japp nu fick jag lite tid over och stack ner till datan.
Det ee bara bra med mig, vi solar och vi badar och jag har typ en vit mage!!
Katastrof, men idag so stekte jag bara pa magen, hehe...so lite brun har den blivit.
Som sagt so har vi inte bara badat och solat, vi var ju i Barcelona i forrgar.
Dar likte vi tursiter och besokte kyrkan La Sagrada Familia, som ee enorm och super vacker.
Och sa var vi och kollade i ett till verk av Gaudi (kyrkan har han ocksa ritat).
Och taket var hel wow, massa skorstenar i olika former och farger, as fint!!
Och sen so gick vi vilse, haha...vi gick och vi gick om mamma "trodde" vi var pa ratt gata...
Det var vi icke!
So vi fragade an och han ba:
-Da moste ni ta tag eller buss.
Mamma svarar:
-Ne, men vi ska ga.
Haha, han tappa varsta hakan...haha
.
Men till slut fick vi ta tunnelbanan,. haha.
Mammas komentar:
-Se det pa det ljusa sidan vi fick aka tunnelbanan i Barcelona.
Hahaha...men det var mye great i alla fall:)

Ne nu ska jag kolla vad som hander i Sverige (lasa bloggar)
Ni far ha det best, puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0