"I want to know all their faces"

God Morgon, God Morgon.

Japp, så glad kanske jag inte är.
Har försökt att sätta igång internett i typ en halvtimme.
Gör mig en stjänst:
Köp aldrig Glocaknet bredband.
Okej nu har jag sagt det.
Dagens planer då...bra fråga.
Det ser lite lite molnigt ut, ute.
Men det gör väll inget, va ju as hot igår och iförrgår osv.
Ska kanske på stan idag, någon som vill hänga på, hehe...
Ska nog kolla in REA:n, är ute efter linnen och en eller två sommriga kläningar.

Ja, men vi hörs då.
Puss och fis lingonris!



Kommentarer
Postat av: anna

Jag tycker synd om dig för att internet krånglar hela tiden:/

sv; oki då vet jag;) Jaa den är fett bra!

kram sis<33

2010-07-05 @ 12:33:03
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0