Frukost tips!

God MORGON!
Hehe, idag vaknade jag typ vid 5-6 och va jätte vaken.
Men jag kunde lixom inte gå upp då, så jag försökte somna om...
Men det var svårt!

Men kl 8 va kl nästa gång och då gick jag upp.
Så nu har jag ätit frukost, det fick bli två mackor med mini-keso.
För så hatade jag keso, men sen nu på sommaren så har mamma gjort så goda saker med keso.
Så jag var bara tvungen att testa, och jag tyckte om det!
Gott och nyttigt och supper gott på macka!

Dagens planer bli att fixa lite grejer till resan.
Jag kanske ska typ sola nu på förmiddagen eller sitter jag bara och slappar.
För mamma ville nog sola lite, hehe sol-galning!


Puss!


Kommentarer
Postat av: sara

fin blogg du har. :)

2010-07-13 @ 09:06:38
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0