En magisk kväll.

Vampyrer...Varlurvar...svårt beslut...krig...frieri.
Ja några ledtrådar på vad jag ska skriva om...
Eclipse OFC, japp igår blev det att se den tredje filmen i Twilight serien.
Och så sjukt bra den va asså!
Har ju läst alla böcker så jag viste ju vad som skulle hända.
Men som tur hade jag glömt lite, hehe.
Bra minne...
Det va as bra också för att jag inte saknade något i filmen.
Det var en scen som Jossan saknade, men jag blev glad (Team Edward)...
Ska inte skriva mer, kanske folk som inte sett den!
Och en sak till, replikerna!
Shit dom var så klockrena
, hehe "Jag är hetare än dig" (Sagt av Jacob till Edward när Bella fryser).
Hehe...Den fick mig att gilla Jacob 0.1%...men inte mer!!
För ego för mig, "Vet att du gillar mig" eller inte...


*efter bion-filmen gör dig galen!*


PS: Holland van igår!
Mot Brasilien sjukt.
2-1!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0