Dagliga dos!...av smothi asså!

God Morgon!
Nu har jag druckit min "dagliga" smothi och är mätt i magen.
Dagens planer är att första hoppa in i duchen (ee en skit-gris).
Och sen blir det väll att välja ut kläder, är en sådan dag som jag har några outfits men jag vet inte vilken.
Kommer säkert bli min mörkblå långkläning, om jag känner mig själv.
Och det gör jag ju.
Asså jag kommer bo i den kläning, så mysig.
Men den ee lite hot, hehe...det ee en underkläning i den så det blir lite ja hot.

Och sen så ska jag på piknik med Jossan.
Och så ska jag träffa hennes kille för första gången, hehe.
Har snackat med han i telefonen, och då tyckte jag...ja...sådär om han.
Och så har jag messat med han och då va han rätt rolig, eller rolig kanske inte var rätt ord men jaja.
Men man kan ju alltid ändra sin osikt.
Ne nu blir det lite internett span och sen ducha!

Puss!


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

God morgon hoppas du sovit gott <3



2010-07-08 @ 09:48:11
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0