Äntligen...så fick jag två!

Hejsan Hoppsan.
Nu är jag hemma från stan och från parken.
Japp, först shoppade jag upp ca 400 spen, sved lite innan Spanien.
Jaja, jag shoppade bara sånt jag värkligen behövder.
Linnen, en tunika och en lång kläning.
Ja ni läste rätt, jag har äntligen hittat en som jag värkligen gillar.
Och inte för att vara ego, men jag ee rätt fin i den faktist!
Hehe, det roliga är att jag har ju letat efter en lång kläning as länge och idag köpte jag en.
Men när jag kom hem visade det sig att jag hade fått ett paket.
Hm...undra vad det kan vara, jo en ROSA lång-kläning från mormor, tusen takk.

Hade önskat mig den, men trodde jag skulle få den när jag fyller år, men ikke sa nicke.
Så nu har jag två och mamma fick också en av mormor, hihi.

Men sen stack jag och mamma till en park och åt jordgubbar och melon.
Mums!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0