Allt, utom inget.

God Morgon.
Jag som trodde det skulle bli dåligt väder idag...
Japp vaknade av att det typ regna!!
Regna, helt otroligt.
Och så blev jag lite glad, tycker att det har varit väldigt varmt!
Ne, jag klagar inte på värmen.
Men jag vill vara inne och så är det ju synd om man ee inne om det ee sol.
För vist gillar jag solen!
Och snart åker jag på semester till Spanien, hehe...
Det finns data på hotellet, så va ej oroliga.
Men ja...dagen planer då...ja att vara inne I think.
Kanske sitta på balkongen och mysa...eller ska jag vara lite kretativ.
Ja, vi får se.
Ikväll är det i alla fall semifinal, Holland-Urugay!
Och då ska jag sitta taggad framför tv, kommer trolitvis sitta som på gaflar, hehe:P



Kommentarer
Postat av: MARiA

Tack! Din är oxå fin :D

2010-07-06 @ 10:31:04
URL: http://typiisktmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0