"Svinisen atackerar sexig man"

Hejsan Hoppsan!!!

Sitter och läser kändisskvaller.
Me like
, hihi.
Hitta en artikel som jag fastna vid.
Tycker så synd om Rob men också om tjejen.
Men meste om Rob såklart!!
Döm själva vem ni tycker synd om:


Fansen är galna i Robert Pattinson, och de gör bokstavligen vad som helst för att komma nära sin idol. En beundrarinna ska nyligen ha kastat sig runt halsen på skådishunken och gett honom en blöt kyss, trots att hon var smittad med svininfluensan.

Enligt OK magazine ska tjejen i fråga ska ha hoppat ut från en bil och sprungit fram till skådishunken.

— Min mamma ville inte stanna bilen och släppa ut mig för jag håller precis på att tillfriskna från svininfluensan… Så jag hoppade ut vid ett rödljus bara för att träffa dig, ska hon ha sagt.

Svaret var dock kanske inte det hon väntat.

— Har du svininfluensan?! Varför i h*lvete pussar du på någon över huvud taget?, ska en uppjagad Rob ha skrikit tillbaka.

”Twilight”-stjärnan ska sedan ha gett sina säkerhetsvakter en rejäl utskällning…





Kommentarer
Postat av: E- Bloggen om mode & skönhet

Tack så hemskt mkt :)

Allt bra idag ? :)

2010-01-03 @ 09:50:03
URL: http://hondaremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0