Sombiernas hämd!

Hejsan Hoppsan!!

Dagen har värkligen varit som en berg och dalbana!!
Imorse var jag värsta sur för det ej var rätt vecka i månaden.
Trodde min mage skulle gå sönder, så jag gick runt i lägenheten som en sombie...
Sen tog jag en tablett, ja jag hatar att ta tabletter!!!
Men men, måste man så måste man.
Plus att jag börjar bli sjuk, blä blä blä.

Men det blev lite bättre efter lunch.
Rätt vanlig skoldag...
Sen så hängde jag med Jenny hem, vi hade kul.
Behövde socker så vi bakade, det blev värsta gott!!!
Daim-paj, hon tills jag fick ont i magen.
Vi sjöng lite sing star, men min hals gör ont, okej jag ska inte skylla på det.

Och nu ser jag på kändisar som får iskallt vatten på sig och kör syk-pingis.
Ja, jag ser på mästarnas mästare...för mammas skull XD
Men inte för att jag ee så social.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha Walking in Memphis...

Ska äta lite kaka idag =)

2010-01-27 @ 20:50:41
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0