Ramlar baklänges inne på ICA

Hejsan Hoppsan!!

Sitter här och väntar på att Damernas dektetivbyrå ska börja.
Om ni inte har sett det så gör det, det är sjukt bra!
Plus att det är i Afrika!!! Värsta coola musiken i börjar, sjunger alltid med, hihi.

Skulle bara säga att jag fick i mig en bil paj i alla fall.
Ståd lutad över micron så den ej skulle bränna sig XD
Efter det blev jag värsta sugen av att gå ut, så jag gick en liten sväng.
Ringde Takwa snacka lite med henne, hon ee alltid så söööt.
Gick till PressByrån, hittade en tidning som jag blev kär i!
En hel tidning om Rob!!!
AAAA, skulle precis gå till kassan när jag såg prislappen...
No way att jag skulle köpa den när den kostar mer än hälften av mina tröjor!!!
119 spen för en tidning, skojar någon med mig eller...
Eller det kanske bara ee jag som tycker det var dyrt för en tidning...

Gick till ICA och kollade på tidningar.
Hittade en rubrik som jag såklart fastna vid "Rob har tröttnat".
Blädräde i den och hittade det, jag fasta vid en mening där det ståd:
Okej sitter alla Twilight-tokiga säkert för denna "nyhet" fick mig nästan att ramla.
Är ni beredda?? Lova att andas efter!!
Det är inte säkert att det blir en film nr4!!!!!!!
Man ska inte tro allt vad som står i tidnigen, men ändå!!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tänk om det inte blir en fyra? Det vorew ju astöntigt om de gör tre, och sen skiter i den sista när det ändå bara är en kvar?

De säger säkert bara så för att öka publiciteten.

(Damernas detektivbyrå äger)

2010-01-19 @ 14:30:59
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0