Överfallen av galning stup i kvarten...

Hejsan Hoppsan!!

Äntligen fredag, värsta bra ju!!!
Jag började som sagt halv 11 och slutade halv 3, så när jag gick så kände det som jag nyss kom.
Det är bra, för då har skoldagen gott snapt.
Börjar äntligen fatta matten, inte det tråkigaste ämnet längre!!!
Våran matte lärare snackade om en matte-tväling och jag ska vara med!XD
Asså bara på skoj, inte för att jag tror det går så bra men endå, man kan ju försöka!!
Om jag skulle komma bland dom 7 bästa så lovar jag att göra något sjukt!!

Blir så arg på snön!!
Nu får det väll bli varmt någon gång eller.
Men Mickis betedde sig som det aldrig varit snö idag XD
Hon slängde sig i snön utan jacka XD
Hahaha,sen gick hon och sjöng och typ hoppa på mig stup ikvarten...
Och jag som har sååååå dålig balans ramlar ju XD
PS: Mickis går INTE på något, men man kan tro det ibland och ibland ee hon lite tviksam själv när man frågar.
Jaja, ska i alla fall till teater vid 6, ska vara pirat.
Ja fråga mig inte, orkar ej förklara XD
Men jag själv ska spela imorgon...lite nervös...


Kommentarer
Postat av: anna

Sv: näe jag kollar bara på smycken osv.. sj?:P

kram

2010-01-22 @ 15:59:08
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: anna

sv; haha, det låter kul!

kram:)

2010-01-22 @ 16:11:07
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0