Onödig fakta om mig.

Hejsan Hoppsan!!

Jag vill bara säga en sak, ifall ni undrar asså.
Det är så att jag är vegetarian och varit det i ca 4 år tror jag, men det känns som hela livet XD
Jag blev vegetarian för att jag tycker inte så mycket om kött plus att vi åt/äter inte så mycket kött här hemma.
Mamma har varit i nästan 20 är tror jag och nu äter hon skaldjur och ibland kan hon äta kyckling.
Men jag äter inget kött, inte ens skaldjur.
Men när jag säger att jag ska äta hamburgare eller kycklig så menar jag det vegetariska altenativet.
om jag säger att jag ska äta hamburgare så vet ni att jag menar vegetarisk burgare.

Lite onödig fakta dock, men jaja.
Ifall ni undrade så vet ni svaret.



Kommentarer
Postat av: felli

hahah din veggis

2010-01-31 @ 18:52:57
URL: http://feliciakourie.blogg.se/
Postat av: Linda

Intressant, jag blev vegetarian när jag gick på högstadiet. Så jag har varit det i väldigt många år.

2010-01-31 @ 22:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0