One cooked

Hejsan Hoppsan!!

Idag blev det att stanna hemma, börjar bli bättre men jag är så pass sjuk att jag kände att jag inte skulle kunna gör ett matte-prov!
Så jag vaknade när telefon f*n ringde, mammas jobb...som alltid!
Men sen somna jag om, vakna, åt, tv, sov, data!
Så jag har inga planer idag mer än att sitta här och tråka.
Men mamma kommer hem vid 5 och då ska vi någ laga mat, en liten tradistion vi har på fredagar.
Ja, vi är inte som "alla" andra familjer, vi lagar inte man varje dag och det tycker jag är bra.
Man behöver ju bara ett lagat mål om dagen och det får jag ju iskolan, plus att jag vill inte äta ett mål till...
Äter häldre macka eller yogurt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAha jaja säger så. Tror man kan göra ett prov fast man e lite sjuk du gumman<3 Men hoppas du blir bättre snart! <3

2010-01-31 @ 17:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0