Nyår i bilder!

Hejsan Hoppsan!!
Har precis kommit hem från Hemköp, har lämnat in våran lott.
Vi van 50 kr, WoW, hahaha skoja...men det ee ju pengar.
Men vi tog 2 nya lotter och på dom van vi ingenting.
Alla Rob fanns har väll inte missat att han ee på tv ikväll.
Halv 7 så visar dom "Harry Potter och den flamande bägaren" där Rob är med.

Tänkte visa lite bilder från mitt underbara nyårs firande:



Såhär såg jag ut =)

Nagelack, ring, mitt fina fodral och en rosa kofta = me!!

Jossan och Bea-bus sjunger i tackt med smurf cd, haha!

Jenny sjöng också med men...

...att sitta still var inget för Jenny, hon reste sig snapt upp och svängde på sina lurviga!

Jenny fixar skumpa!!

Gott nytt år ÄLSKLINGAR(mickis).

Vid halv 4 ville Jenny sova, men icke ville vi andra XD

God fortsättning på er snygga läsare!!


Kommentarer
Postat av: Linda

God fortsättning själv! Ses på fredag!

2010-01-02 @ 19:58:54
Postat av: Little me

Till Linda:

Är det inte torsdag vi börjar??

Hihi, du kanske börjar på fredag XD

Men vi ses, tusen kramar<3

2010-01-03 @ 10:53:31
Postat av: Linda

Hmmm, ni börjar den 8 januari enligt mina papper, jag börjar den 7. Men dubbelkolla med någon, jag har inte alltid koll:)

KRAM!!!

2010-01-03 @ 12:56:58
Postat av: little me

Till Linda:

Det var jag som hade fel, fråga Bea hon sa att vi hade studia dag på tordag, alltså börjar vi fredag.

Men då ses vi då!

KRAMAR!

2010-01-03 @ 15:31:10
URL: http://veggotallrik.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men oj, vad pinsamt fula bilder på mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-03 @ 22:12:43
URL: http://vitaminen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hehe jag ser helt mojje ut när jag dansar!

2010-01-07 @ 12:38:06
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0