Ny startar ett sundare liv!

Hejsan Hoppsan!!!

Har kommit hem från skolan, ätit lite och tagit på mig träningskläderna.
Japp det är faktist första dagen på mitt nyårslöfte!!!
Fast det är typ -10 så ska jag ut i alla fall!!!!
Mamma frågar om jag ska köra Wii istället och att det är idotiskt att gå ut i kylan XD
Men jag är en envis liten groda, haha. Flum :O
Vet ej hur lång jag ska gå, det berår på när jag börjar frysa.
Har tänkt mig att gå ca 8km, men vi får väll se.
Sen när jag kommer hem ska jag börja läsa "Ljudet av ditt hjärta" Jippi!!!
spänd Xd, men vet redan lite vad som kommer hända.
Läste
ut föra boken på 5 dagar men ska försöka dra ut på det lite, vill ju inte att det ska ta slut.

Imorgon är det teater, hoppas att texten sitter.
Förra gången var det värsta pinnsamt, glömde bort typ allt!
Men det är ju snart premiär, så man måste ju vara redo.
Om ni kan komma så får ni gärna komma och heja på mig...
Eller nej skrik inte, är ni snälla.
Mina älsklingar gjorde det en gång och det var lite piiiiiiiiiiiiiinigt! 
              images2   images2    images2        images2       



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0