Klumpiga jag är i farten

Hejsan Hoppsan!!!

Idag hade vi idrott i skolan, mitt favorit ämne!
Så kul, älskar värkligen att röra på mig, lekar och sånna saker ee så roligt.
Man blir som ett barn igen och bara vill vinna och göra sitt bästa.
Vi körde krabbfotboll, sååå himla jobbigt.
Man skulle typ stå i brygga och spela fotboll, puhu.
Sen skulle vi köra någon jäkla land spel/lek och jag och Emil vi sprang rakt in i varandra.
Vi sprang inte sakta heller, i 180 typ.
Jag ramla såklart men inte han jäkla stadiga människa.
Men det värste var att det typ blev svart och jag hade svårt att andas, men jag gick upp skackade på mig och körde igen.
Men när jag skulle ta mat efter så kommer en fram och frågar om jag ramlade på idrotten...
Shit
vad saker sprider sig snapt, hahha. Klantiga jag, alltid jag som skadar mig.

Sen gick jag hem i det varma vädret, not!!
Men
vi fem tog jag och mamma på oss typ alla kläder och gick en rask promenad.
Det var rätt så skönt men jag känner att jag går snabbar med mamma än med mig själv.
Jag och mamma kanske ska gå i helgen igen.
Som vi sa förut: Bikini kropen 2025...haha.

Men nu sitter jag här och drogar mig på fanpop, sitter och röstar på saker.
I don´t have a llife, haha.
Imorgon ska jag hänga med Jenny hem så vi hörs väll efter 6 eller 7.
Vi ska plugga tyska!!! Plugghästar, har man ett VG så har man haha!!


Kommentarer
Postat av: anna

Jag gillar din blogg:)

2010-01-13 @ 19:28:30
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Linda

Bra jobbat, tjejer!

2010-01-14 @ 10:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0