KataF*ckingStroooof!

Hejsan Hoppsan!!

Idag har det varit en lång dag men den är inte slut än.
Först var dek skola rätt kul faktist, haha Mickis såå jävla shööön.
Sen efter skolan gick jag och Mickis till bilden, hon skulle jobba lite extra.
Sen skulle hon till Bea, men hon viste ej vart bor så snälla jag hängde med, fast det blev värsta omvägen.
Hon blev rädd av en pärmobill (eller var det heter) haha hon skrek värsta tilll, haha.
Sen vänta jag i hundra år på mamma för vi skulle handla och nu sitter vi mätta och läser skvaller.
Läste att våran Rob har haft en "het" natt med KATY PERRY!!!!!
Blev värsta ARG!!!!!
Hoppas för gudskull att det ej ee sant!
Hoppas för Rob ska vara tillsammans med söööta Kristen, plus att Katy redan har en kille...


Ska äta blåbärspaj snart mums!!!
jävla länge jag åt något sött, eller jag åt ju muffins igår hmmm...
Men jag åt inget förra helgen!!!
Så jag tar väll igen nu XD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0