Jag funderar...

Hejsan Hoppsan!!

Vill börja detta inlägg med att säga förlåt för dagens dåliga uppdatering.

Nu är min plånbok fyld med mindre pengar sen imorse och min mage är fyld med god pasta!
Och jag är almänt nöjd med livet just nu.
Sitter i min nya mysiga kofta, lyssnar på bra musik, sitter i sängen i vardags rumet, hör mamma snacka med tv:n.
Nu lever Majken sitt liv!
Det är konstig att så små saker som att lyssna på musik och ha mysiga kläder på sig, kan göra någon lycklig.
Men jag är ju en sådan person som uppskattar väldigt mycket, kan tex bli överlycklig av ett hej eller en kram.
Jag tycker att fler människor ska ta vara lite mer på livet, njut så mycket du kan!

Nu blev jag glad för detta inlägg tyckte jag själv blev bra.
Kommer nog vara glad hela kvällen, plus att jag har sovmorgon.
Hoppas jag gav er lite glädje.
Nu ska jag fundera lite till på livet...



Kommentarer
Postat av: bea

Haha, aa efter många om och men så gick det... =)

2010-01-21 @ 19:35:28
URL: http://vitaminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0