In the ChillZoon!

God Morgon alla vakna!!

Jag har sovit rätt så gott vakna ca två gånger i natt och det är ju alltid jobbigt...
Men sen sov jag söttXD
Nu har jag precis ätit lite frukost, konstigt nog var ag inte så hungrig, brukar alltid vara vrålhungrig nu på morgonen.
Nu ska jag väll bara "Chilla" lite, gör mig iordning sakta men säkert, hihi.
Sen ska jag dra till ett av mina favorit ställen STAN!!!!
Typ mitt andra hemma, haha nejdå skoja bara.
Men jag älskar ju att shoppa och nu när jag har pengar är det ju mycket skoj.
Men som mamma säger, ta det lungt med pengarna!!
Min bär hjälp idag är Becka, haha...

Men ikväll ska jag och mamma på bio.
Det ska bli lite skoj, alltid kul att gå på bio och hitta på något med mor min.
Vi ska se
, oj vafan vad heter den?? haha...det har jag glömt och jag ska ju ta ut biljeterna...
får se hur det går, nejdå jag ska kolla på det snart inte nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0