Hope for Haiti

Hejsan!

Alla vet säkert vad som händer i Haiti, och det är så hemskt!
Själv har jag sänkt 50:- via sms, så ni som kan gör det!!
Det finns info om det på rödakorsets hemsida.
Och när jag läste aftonbladet på nätet lästa jag att dom ska ha en gala för att samla in pengar!!
Skit bra ju och den kommer sändas på MTV kl 2 på fredags natten, så alla som är vakna då kolla!!
Och ni som är lite galna i Rob eller mycket galna ska OFC titta!!
För Robert Pattinson ska delta i galan via länk från London!!
Om jag orkar och får ska jag OFC kolla, men det går säkert i repris för alla trötta.

PS:Taylor Swift, Christina Aguilera, Shakira, Alicia Keys, Justin Timberlake och Bruce Springsteen ska uppträda


Kommentarer
Postat av: Jennie

Har också skickat ett sånt där sms. Önskar man kunde göra något mer.

2010-01-23 @ 15:17:19
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0