Förvarningar och The Hills

Hejsan Hoppsan!!

Idag har det varit en sån där lugn och skön dag, som alla ska ha ibland.
Har ränsat lite inför flytten, Jennys snälla pappa var här och lämnade kartonger.
Men dumma Jenny skrattade åt mitt hår XD
Men dom försökta få mig att tycka det var snyggt XD
Okej Jenny är inte dum...vet ju att hon läser...bäst att vara på den säkra sidan.
Förlåt mig snälla söta rara Jenny.
Medans jag städade hittade jag en skolbok från 7an upps...
Men det tänker jag lämna imorgon!!!
Nu
sitter jag och kollar på gammla avsnitt av The Hills som jag typ sätt 100 gånger.
Men jag tröttnar ALDRIG, vill till och med ha boxarna fast dom går jätte ofta på MTV.

Funderar på hur mina vänner kommer si ut imorgon där dom ser hur jag ser ut.
Men jag har förvarnat några av dom i alla fall.
Och som jag har sakt kommer mössan vara min bästa vän denna vecka.


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: åh tack så mycket :)



Ha det bra :D

2010-01-10 @ 17:20:47
URL: http://svartvitnyans.blogg.se/
Postat av: Anonym

jahahah tack :D

Luft kram tillbaka haha :D



/AmandaVarDet

2010-01-10 @ 17:55:41
Postat av: dollie

loved the hills, när lauren var med. men nu tycker jag det bara är för mkt skådespeleri tyvärr :/

2010-01-10 @ 18:25:10
URL: http://dolliie.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vart bara lite förvånad, du är snygg!!

2010-01-15 @ 08:17:32
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0