En våffla tröstar.

Hejsan Hoppsan!!

Blev lite besviken när jag såg att ingen att komenterat, haha nejdå.
Ta det lungt så självisk ee jag ej jag skoja bara.
Idag har det var en rätt så lugn dag.
Tyckte faktist det var rätt så kul att plugga, jag vet att det låter konstigt när det kommer från mig, men men.
Sen när jag kom hem fick jag en så ganska tråkig nyhet...
Som det är nu ska vi inte åka till Afrika:/
Blev
värsta ledsen, men livet är inte altid rättvist...
Så jag och mamma gick till ett cafe och tröst ät varsin våffla och det var gott.
Men sen så fick vi typ rulla hem, men det var lite svårt för det var uppersbake hem haha.
Men nu vi lite bättre och är mätta i magen.

Har pluggat lite också, stolt över mig själv!!



Kommentarer
Postat av: Linda

Åh nu blev jag sugen på våfflor!!!

2010-01-20 @ 22:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0