En finne i röven

Hejsan Hoppsan!!

Nu har jag kommit hem från skolan och ätit lite mellis.
Det har varet en så rätt tråkig/vanlig dag idag.
Har typ inte hänt något, förutom att en kille i våran klass iriterar mig fullständigt!!
Men jag tror att det ee ganska så många som tycker det.
Han slår mig i röven, kastar bollar, hänger på mig, rufsar mig i håret och drar mig i mitt BHband!!!
Han ee ju inte dum dum bara iriterande, en finne i röven helt enkelt!!
Men men, imorgon har jag teater och sista repet inför "premiär".
IIIII lite nervös!



Kommentarer
Postat av: Milda

ah unga killar är ju sånna...dom är inte så mycket bättre när dom är äldre heller..don't get your hopes up! haha nej jag ska inte vara sån nu! vissa killar är jätte goa när dom blir äldra också...:P

2010-01-19 @ 04:20:12
URL: http://mildaviolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0