Du bakar jag äter!

Hejsan Hoppsan!!

Nu har jag kommit hem från Jenny.
Jag var där lite längre vad jag tänkt för att vi hade så kul så jag tappa bort tiden, opps.
Så jag kom hem vid 8 typ:/ Men men.
Först
åkte vid till bibblan med Bea och lånade böcker till svenska men hitta bara än.
Jenny blev lite sur för det fanns inget om hennes ämne, hihi.
Jag lånade också en bok om Nelson Mandel, för så när jag ska läsa den, läser ju Twilight serien.
Sen
åkte vi hem till och henne och sjöng sing star!!
Hahaha
så kul, jag äger på Walking in Menhpis!! Jäääää!!
Vi bakade kladdkaka också eller Jenny baka jag låg på golvet och min mage dog typ.
Hadde värste ont, skrek nästan, men nu har det gått över.
Men men, det är väll så det ska vara någon bakar och jag äter, eller??

Nu sitter jag här och ser på Made in Sweden, det är så kul.
Dom ska starta gruppen Play på nytt, det var 6 år sen dom var "heta"....
Men dom måste söka efter en till medlem för två har slutat...måste eller måste men dom ska.

Och imorgon har jag sovmorgon till halv 11, iiiiii!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0