I have cooked dinner...

Hejsan Hoppsan!!

Jag har inte kunnat skriva för att jag har varit i Linköping från 9 till typ 4.
Sen var vi på hemköp och jag köpte hårfärg, ville färga idag men mamma orka inte så ska göra det i helgen.
Köpte
också ett data bord som man har i sängen, på IKEA.
Vi åt också på IKEA, fans typ inget vegitariskt så jag tog en rätt -köttet.
Men det var gott:)
Lagade mat när jag kom hem, duktiga jag.
Eller jag koka pasta och typ värmde upp tomatsås XD

Och imorgon måste man ge sig av vid 8!!
Tråkiga skolan börjar då...
Kunde lika gärna börja på måndag.
Vill färga håret nu!!
Visar OFC hur håret blir...nu vill ni veta vilken färg va???
Rulla ner får ni se.


Duktiga jag har lagat mat!

Mitt snygga data bord och min super söta data:)

I helgen kommer jag bli blondin! haha...


Kommentarer
Postat av: Linda

Tjoho Blondie:)

Syns imorgon!

2010-01-07 @ 20:58:53
Postat av: Anonym

Ehh, vi börjar ju inte 8... väl??!!

2010-01-07 @ 21:16:05
URL: http://vitaminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0