Den arga istappens vandring

Hejsan Hoppsan!!

Packat.packat,packat,packat,packat...
Ja, så har min dag sett ut, då kan ni förstå varför jag är så slut!
Plus att mamma fick för sig att vi skulle gå till mio i det här vackra vädret.hmm.
Ni som inte vet hur långt det ee till mio så är det ca 3 km, vist det ee inte långt men i 75- så är det långt!
Men vi överlevde som tur var, haha.
Men snacka om att vi var frusna, men nu har vi värmt upp oss.
Och nu sitter vi och ser på Robinson, finalen måste man ju se på.
Det känns som det ee typ bara jag som har följt det, men jag tycker det är bra.
Men det är en människa (Anders) som jag har lust att kasta en sten i huvudet på, ja jag menar det!!
Jag är såååååååå arg på, han är så elek mot typ alla och dom som åkte ut säger han ee "döda".
Ehh jag fattar inte den människan!!
Jaja orkar inte lägga mer energi på den människan.

Undrar värkligen vem som kommer vinna...iiii spännande!
Jag hejar på Hans och Sanna, heja heja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0