Dagens Kändis!

Nu kommer en ny katigori min blogg.
Se om den kan vara rätt så länge...
Har så dålig fantasi så jag kommer ju inte på tex Dagens Honug också.
Men nu kommer en ny som jag tror jag kan hålla, dagens känids.
En kändis som jag ser upp till eller bara tycker om.
Så dagens kändis är ingen mindre än Kristen Stewart!!!
En tjej som alla vet är Bella i Twilight.
Hon är en skit duktig skådespelare, Skit cool tjej, värkar vara en bra människa, plus att hon är väldigt vacker.
Om jag fick välja en kändis som jag ville likna skulle det nog vara hon eller Lauren Conrad (The Hills).





Kommentarer
Postat av: Milda

Jag har fått höra av några att dom tycker jag är lik hon Bella..personligen tycker jag inte det :P

2010-01-14 @ 22:28:04
URL: http://mildaviolin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kristen är typ den bästa kvinnliga skådespelerskan ever!

2010-01-15 @ 15:38:50
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0