Bättre humör men kallare!

Hejsan Hoppsan!!

Nu är mår jag bättre och kan säga hej till er snyggingar.
Sitter här under duntäcket och huttrar det är såååå kalt!!!!
Har till och med dubbla leggins på mig och en halsduk så tilldraget att jag typ inte kan rör på min hals.
Mamma och jag åt bakadpotatis och det var mums, sen åt jag en bulle gottigris...
Men inget GODIS, duktiga jag...mitt nyårlöfte är att jag ska liva ett sundare liv XD
Men som Bea sa, du äter ju redan typ inget godis XD hahah.
Imorgon ska jag i alla fall gå på stan med sötis Mango!!
Det var värkligen jätte längesen jag var med henne, så det ska bli kul.
Blir så glad av att vara med henne, man kan värkligen inte inte skratta med henne.

Hoppas ni får en bra fredgas kväll, men kanske Lets Dance??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0