Att diska är inte riktigt min grej...

Hejsan Hoppsan!!

Nu har jag varit hemma en stund efter en tur på stan
Julias
bil startade inte så hon kunde tyvär inte komma:/
Men jag var sugen på att gå på stan endå så jag ringde Bea-Bus.
Hon hängde gärna med, jag shoppade massa...ja eller fönstershoppade massa!
Men när jag kom hem hade mamma lagt ner 650:- i min plånbok.
Men hon sa nogrant att jag skulle vara försiktig att spendera dom, hihi.
Hon blir lite sur på mig när jag handlar så mycket "onödigt"
Försöker övertala henne att jag behöver dom sakerna, men det går inte så bra.
Bea köpte en kalender och Twilight filmen+massa extra matrial (som jag ska köpa snart).

Har läst igenom mitt manus 1 gång och det sitter till 99,99%.
Men kan läsa igenom det många gånger tills premiär, kommer gå så bra, säger vi.
Ne nu ska jag göra det jag ÄLSKAR!!!
Att diska såklart.
Nu växer min näsa jätte mycket. Jag har till och med en egen disktrasa där det står:
Att diska är inte riktigt min grej...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var trevlig att gå på stan med dig mejkeen. =)

Haha, nee, det där med att diska är nog inte din grej... ;D

2010-01-03 @ 22:08:26
URL: http://vitaminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0