-say cheese and smile-

Hejsan Hoppsan!!

Jag kom upp ur sängen, det trodde jag inte.
Jag gick till Hemköp, så lång haha skoja.
Men jag ville vara med och bestämma vad vi skulle handla, ville också köpa lite godis.
Vi köpte i alla fall hamburgare, vi hade ädelost på sååå gott.
Om ni inte har testat det så gör det, lägg på osten på "köttet" när den ligger i pannan när köttet är snart klart.
Det blir riktigt gott. Men ta inte så mycket om ni inte har ätit ädelost förut för den är ganska så stark.
Och ädelost passa utmärkt till pepparkaka, det är seriöst gott tillsammans!
Men jag äter ju ost till allt, ja vi köpte en jätte stor bree ost också, vill äta nu men ee så mätt...
Får äta till frukost imorgon, ja imorgon ee det ju lördag det hade jag nästan glömt.
Imorgon ska vi packa och sälja tvättmaskinen så vi har rätt mycket att göra.
Plus att jag ska hinna med att plugga lite också, jag vet på en lördag??
Snälla du Majken, vad tänker du på?? haha.


Kommentarer
Postat av: Emmelist

håller med dig. du har väldigt fina ögon! å ditt leende smälter man ju för ;)

2010-01-29 @ 23:56:22
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Stefan

ehm Hamburgare??

Är inte du vegetarian av något slag

2010-01-30 @ 15:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0