-I do not care, I just play-

God Morgon Alla Goa och Glada!!

Jag somnade vid halv 12 igår så jag såg tyvär inte galan, där Rob skulle vara med.
Jag hoppas att den var bra så ni som såg den inte var uppe i onödan.
Men den går väll repris, på MTV brukar dom gå några gånger, så jag lär väll inte missa den.
Ätit frukost och fick veta att mormor och morfar inte alls ska komma, för orsak som inte ens gäller mig.
Det var bestämt i flera månader att dom skulle komma och så veta IDAG att dom hade skitit i det!!!
Fy fan va less jag blir!!!
Jaja, orkar inte lägga någon tid på dom längre.
Mina söta kompisar kommer i alla fall, och mamma är ett trogett fan, och så kanske min super snälla  tyska lärare kommer. Så om ni har vägarna för bi titta gärna in teatern ee bara en halv timme, men den ee bra hihi.

Men nu måste jag göra mig ren och fin, sen ska jag nog bara ta det lungt, kanske läsa manuset en gång eller så.
Ska ju iväg vid halv 4 så det ee ingen idé att ring någon eller göra något.
Men det ee rätt skönt att bara ta det lungt innan man spelar, för när man spelar så använder man så mycket energi.
Det ee så kul för efter varje spelning brukar jag stor garva, ja i alla fall ibland...
Bara för att man kan ta det lungt, vist det ee kul att spela men det ee ganska så ansträngande.


Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Tackar så jättemycket :d

jasså va trevligt :D

dom är söta :D

2010-01-23 @ 11:46:37
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: bea

Den går i kväll 21.00 oh i morgon 20.00. Ska se den igen i kväll... =)<3

2010-01-23 @ 14:46:51
URL: http://vitaminen.blogg.se/
Postat av: Linda

Lycka till ikväll:) Ska eventuellt bort men kommer om jag kan.

2010-01-23 @ 16:36:53
Postat av: felibanan

lycka till

2010-01-24 @ 17:34:35
URL: http://feliciakourie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0