Vill du ta ledigt???

Go morgon, go morgon!!

Ja, idag vaknade jag när tuppen gick upp, haha.
Men vid kvart över 7 kommer mamma in springande och typ skakar, som jag vet inte vad.
Hallå??
Nu får f*n vintern vara slut, nu är det ca 20 minus ute.
För mamma åker buss till jobbet men det kom ingen buss så hon gick (sprang) hem.
Sen ringde hon runt till sitt jobb och då var det en som frågade:
Om hon ville ta ledigt???

What hallå det ee ju inte hennes fel att det är typ istider ute!!!!!
Men dom skulle komma hämta henne och det var ju rätt snällt...
Men i alla fall och nu är jag vaken, jag skulle kunna sova om jag vill för jag ee mega trött...eller ganska...
Men jag har faktist ingen lust med det!!
Hahaha, ja ni får kalla mig konstig...
Men i alla fall i går lovade jag er att det skulle bli en dagens låt, men jag hann inte med det tyvär...
Ja nu vet ni nog vad jag kommer säga...så idag blir det två...asså jag vet ju inte om ni tycker om det.
Men det gör jag haha, men ni får gräna ge mig förslag på bra låtar!

Norsk:
God morgen, god morgen!

Ja, i dag våknet jeg opp når hanen gikk opp, haha.
Men klokka kvart over 7 vil mamma våren og type rist, som jeg vet ikke hva.
Hallo?
Nå f * n være slutten av vinteren, nå er det om lag minus 20 ute.
For mamma ta buss til jobb, men det var ingen buss, så hun gikk (løp) hus.
Da hun ringte rundt til jobben og så var det en som spurte:
Hvis hun ville ta seg fri?
Hva holder ee ikke hennes skyld at den slags der ute istider !!!!!
Men de kom plukke henne opp og det var den riktige typen ...
Men i alle tilfeller, og nå er jeg våken, kunne jeg sove hvis jeg vil fordi jeg ee mega sliten ... eller rettere sagt ...
Egentlig har jeg ikke lyst til det!
Hahaha, ja du kan kalle meg rar ...
Men uansett, går jeg lovte dere at det ville være en gjeldende spor, men jeg klarte ikke med det dessverre ...
Ja nå har du sikkert vet hva jeg skal si ... så nå blir det to ... Assa jeg vet ikke om du liker det.
Men jeg haha, men får du grensen til å gi meg forslag på gode låter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0