Snöstorm i röven under bordet

Hejsan Hoppsan!!

Nu är jag hemma och inne från snöstormen.
Ja uch och fy, det snöar och blåser som jag vet inte vad ute.
idag ska jag och mamma bara vara inne, eller vi ska nog till affären, för mamma fråga om jag ville baka.
Hahaha, blev lite förvånad för hon diggar inte typ att baka, men att äta...
Hahaha ne nu skoja jag lite, hon ee inte en gotte gris direkt, måste jag medge.

Ja, i natt sov jag ju hos Mango.
Det var mysigt men vi log sov typ packade sillar i hennes lilla rum.
Jag sov typ under henne natt bord, haha.
På världens tunnaste maddrass.
Eller madrass är taskigt mot dom riktiga madrasserna, haha.
Typ en centemeter tjock (tunn menar jag), så min röv fick lite ont.
Höftbenet typ borrade in sig i mig.
Men det gick...typ.


Norsk:
Nå er jeg hjemme og inne i snøstormen.
Ja UCH og fy, det snør og blåser som jeg ikke vet hva der ute.
Så i dag, jeg og min mor bare for å bli fanget opp, eller vi kommer til butikken, spurte mamma om jeg kunne bake.
Hahaha, var litt overrasket fordi hun ikke grave typen til å bake, men å spise ...
Hahaha ne nå spøke litt, ee hun ikke en søt tann direkte, må jeg innrømme.

Ja, i natt sov jeg løpet av Mango.
Det var fint, men vi smilte sov type sild pakket i sin lille rommet.
Jeg sov skriver under sitt nattbord, haha.
På verdens tynneste maddrass.
Synd madrass eller mot dem virkelige madrasser, haha.
Skriv en cent meter tykk (tynne, mener jeg), så ræva var litt sår.
Ilium type boret seg i meg.
Men det fungerte ... slag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0