Smaka om ni vågar...

Hejsan Hoppsan!

Full fart medvetslös!!
Japp så har min dag varit, först skola.
Vi skulle ha beeptest på idrotten, ni som inte vet vad det ee är att man springer i tackt till ett pipadeljud.
Men jag är ju lite sjuk så mamma tyckte att det ej skulle vara med rättvist.
Men dom som sprang var duktiga, själv blir man ju slut bara av att titta på dom, haha.
Sen sista lektionen så var det dags för redovisnig, det gick faktist väldigt bra.
Efter så skulle dom som lyssnade säga vad som var bra och sen vad som jag kunde gjort bättre...
När hon sa vad var bra?? Så svarde väldigt många, blev lite stolt.
Haris tyckte att allt var bra, man tackar man tackar.
Hahaha Alex var ju sköönast när han skulle redovisa, han snacka i ca 10 secunder XD
Sen så hade han med sig sin frukt (avokado), så sa han ni som vågar får smaka.
Då fråga en vad våga?
Ja det är skit äkligt, haha så jävla klockren XD

Sen skulle jag och mamma kolla in våran nya läggenhet, fick ju nycklarna idag.
Men det såg förjävligt ut, haha.
Spikar satt i väggarn, hål överallt
Men vi ska be eller tvinga dom som äger huset fixa till det XD

Sen var det hem och plugga tyska!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha Alex är för skön!

Jag dog efter det där beeptestet...

2010-02-02 @ 17:38:30
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0