Puss på den snygga hulliganen

Hejasan Hoppsan!!

Nu har jag kommit hem från en lång och jobbig skoldag.
Hahah, nej jag skojade bara.
På matten så lekte vi, på engelskan så var våran lärare sjuk, so:n flyttades fram en halv timme och vi slutade 10 i 2, istället för 20 över 2.
Men alla trodde vi skulle sluta 20 över 1, för det ståd det i lärar rummet, så alla började typ skrika Xd.
Ja våran klass ee typ en hulligan klass, haha men den äger ändå, puss på bästa klassen!!
Nu har jag ätit ett nyttig mellanmål...haha nu skojade jag igen.
Jag åt en tallrik med musig glass!!
Men jag måste kanske äta något mer...men jag vill ju få plats i min snygga kläning ikväll.
Dagens dilemma...okej en macka eller något...jag kan ju ta en bannnan och lite till glass.

Men jag måste faktist göra lite nytta också, inte bara sitta här och äta bannan och glass.
Men jag kan faktist sitta en halvtimme till, ska ju vara klar vid 6...
Men det tar sin tid att bli snygg!!

Norsk:
Nå har jeg kommet hjem fra en lang og strevsom dag på skolen.
Hahah,, jeg var ikke bare tuller.
I matte, så vi spilte, på engelsk som vår lærer var syk, så: n utsatt en halv time, og vi avsluttet 10 av 2, i stedet for 20 on 2nd
Men alle trodde vi var ferdige 20 over 1, er byen i lærernes rommet, slik at alle skrek typen xD.
Ja, vår klasse ee inn en hulligan klasse, haha, men fremdeles eier, kyss på beste klasse!
Nå har jeg spist en sunn snacks ... haha nå ble jeg tuller igjen.
Jeg spiste en skål med iskrem musig!
Men jeg må kanskje spise noe mer ... men jeg ville passe inn i mitt ryddig kläning kveld.
Dagens dilemma ... greit en sandwich eller noe ... jeg kan ta en bannnan og litt iskrem.

Men jeg må faktisk gjøre deg nyttig også, ikke bare sitte her og spise bannana og iskrem.
Egentlig kan jeg sitte i en halvtime, skal være klar klokka 6 ...
Men det tar tid å være hyggelig!


Kommentarer
Postat av: bea

Vis klänningen sen!

2010-02-19 @ 15:00:42
URL: http://vitaminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0