Pudra näsan om ni måste...

God Morgen!!

Nu sitter jag här vid köksbordet och väntar på svensk-toppen.
Ett program på radio som listar svenska låtar.
Så det är bra med mig, men tanken på att börja skolan igen och min kära kusiner ska ha lov...hm...
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ...men nu säger ni:
Du hade ju lov förra veckan och inte dom...men bajsa (skoja)...eller gjorde jag.
Men det är ju bra och bajsa om man är nödig, så gå skit ni som måste!
Okej, jag är 14...så idag ska jag vara duktig, jag ska plugga matte!
Eller vi ska ju inte hurra nu, jag har ju inte börjat än...hihi...

Hahaha, på radion så sitter dom och diskuterar om Sibels kläning och hennes dansare kläder.
haha: Sibel ser ut som en skinkpinne och hennes dansare som spermier, hahah!!
Ja, ni som inte såg kläningen igår, så såg det ut som en skinkpinne med krussedull ner till....

Norsk:
God Morgen!

Nå her jeg sitter ved kjøkkenbordet og vente på den svensk-toppen.
Et program på radioen som viser svenske sanger.
Så det er fint med meg, men tanken på å begynne på skolen igjen, og min kjære søskenbarn skal få lov ... hm ...
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ... men nå sier du:
Du hadde ferie forrige uke, og ikke dem ... men akterdekk (spøk) ... eller jeg gjorde.
Men det er godt og pooping om det er nødvendig, så gå dritt at du trenger!
Ok, jeg er 14 ... så nå er jeg blir bra, jeg skal studere matematikk!
Eller vil vi selvsagt ikke cheering nå, jeg har ikke begynt ennå ... hihi ...

Hahaha, på radioen, slik at de sitter og diskuterer Sibel kläning og hennes dansere slitasje.
haha: Sibel ser ut som en skinkpinne og hennes dansere sædceller, hahah!
Ja, har du ikke sett kläningen igår, så det så ut som en skinkpinne med krussedull ned til ....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0