Panic I don´t have a life!!

AAAaa stress stress!!!
Har värsta ångesten att jag inte har pluggat mer på so:n än vad jag har gjort.
Det är så att vi ska ha kart prov på fredag, vi ska veta vad städerna i USA, Canada osv heter och ligger.
Sjöar, berg och hav ska vi med kunna!!!
Plus att man måste ha ALLA rätt för att få G!!
Som jag tycker är helt sjukt...
För det första varför ska man veta vart dom ligger, kommer ändå ha glömt det nästa vecka.
För det andra, vadå ALLA rätt för att få G, tänk om man får blackout eller något.
Det är ju massa att kunna på en gång...jaja...
Har bestämt för att INTE bli ledsen om jag får IG...
Plus att jag är klar med G uppgiften, men vill gärna få högre betyg och du måste jag göra en eller två uppgifter tills på fredag...och jag har inte börjat med den än och det är onsdag kväll!!!!
Panik Panik
, sen så kanske matte prov imorgon, eng redovisnig på fredag, Idrotts prov på måndag, No prov på tisdag!!!!
No life!!!Jaja ska försöka sluta gnälla och plugga istället, inte för att det kommer gå så bra.
Är så sjukt trött på allt arbete efter skolan, alla prov och skit.
Det är bara att bita ihop:)


Kommentarer
Postat av: anna

Det är verkligen onödigt att man måste veta var städer & grejer heter.:P

2010-02-03 @ 21:45:11
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: LINNIE KEEN -

okej, kul att han ringde iaf :D han har inte rint till mig.. buhu! ;( fått ett svar via ett brev iaf ;)

2010-02-03 @ 22:05:59
URL: http://alittlebitoflinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0