Nu får det räcka!!

Nej nu går jag i ide!!!
Asså det bara snöar och snöar, blir kallare och kallare, man bli bara vitare och vitare, huden blir bara torrare och torrare, man bara halkar och halkar!!!
Nej uch och fy!!!
Nu får det bane mig räcka med kyla...eller??
Det där var ingen fråga föresten!!
Vist det kan vara fint med vintern men inte i flera år, haha.
Okej det där var lite överdrivet, men man undrar ju snart om det kommer bli en ny is-tid.
När man äntligen tror att det har slutat snöa och kollar ut genom fönstret, nemen se där, det snöar ju!!
Kollade på bilder från förra sommaren i förrgår, gu vad jag saknar dom fina minnerna!!
Rybak,Spanien,snygga killar,sol och trevligt sällskap!!

Några sommriga bilder:



I Spanien<3

Jag och snygga Mickis innan skolavsutnigen<3

Jag i Söderköping<3

Halv 6 på Skansken<3

Firar min 14 årsdag i Spanien<3

Rybak på Skansen<3

På midsommar med mina svenska kusiner<3

Jag blir i alla fall glad av att kolla på sommriga, glada bilder.
Hoppas ni med blir det eller ni kanske trivs i den kalla kylan, haha XD



Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh vad jag vill ha sommar!

2010-02-06 @ 11:55:51
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0