Nörd varning!!

God Morgon alla snyggingar!!

Kl är kvart över 9 och jag är i fullgång med mina studier.
Ja som sagt varför sova när man kan plugga??
Men det går faktist bättre än vad jag trodde och det ee ett bra satt att vakna till på.
Ja då är man lixom berädd på skoldagen och så kan man ju blogga lite också, hihi.
Det är ju fredag haha kom jag på nu, nejdå!
Och imorgon är det första delfinalen i melodifestivalen, för er som inte viste är jag en riktig NÖRD!
Jag och Jenny ee helt galna i melo, tur att vi har varandra.

Nej nu tickar kl och jag måste fortsätta, har ju so prov idag.
Och det kommer ju gå åt "Pip"!!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad vore livet utan Melodifestivalen, inte värt att leva!

2010-02-06 @ 11:59:31
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0