Mood of Norway

God Morgon!

Asså jag med tider...aaa blir galen.
Gick upp 8, för att jag ska till optikern kl 11, hallå jag behövr väll inte nästan 3 timmar för att fixa mig??
AAAA, jag hade blandat ihop allt och trodde jag skulle iväg halv 10, trode väll att kl var halv 11.
Ja men nu får jag väll sitta här, för jag är nästan klar.
Men, aa blir galen, jag skulle kunnat sova en timme till, jag ska ju sova med min darlingar idag och om jag känner dom rätt så går vi inte och lägger oss vid 10 precis, men jag kanske hinner sova lite efter optikern.
Det ska faktist bli lite kul för jag kanske ska få ett par as snygga glajer.
Dom är svart och liktar lite ett par Alex Rybak har, men det INTE därför jag gillar dom, men dom ee så snygga.
Och det roliga är att märket heter typ "mood of Norway", haha coolt va.
Inte konstigt att jag tyckte dom var snygga, men vi får hoppas jag får dom...
Och sen vid typ 6 ska jag till Mickis och ha snöbollskrig med Mickis, Jossan och Jenny.
Tyvär kunde inte Bea komma, eller hon är ju i Stockholm, och jag skulle faktist häldre åka dit.
Okej nu kanske jag lät lite elak men är ju med dom ty varje dag, vist det är super kul och jag älskar dom.
Men oooo hur ska jag förklara detta, jajaja ni får ta det som ni tar det...

Norsk:
God morgen!

Assa meg med tider ... aaa bli gal.
8 Rose, for å aktivere meg til optiker på 11, hei jeg behövr veggen ikke var nesten 3 timer på å fikse meg?
AAAA, hadde jeg blandet det hele sammen og tenkte jeg skulle gå halv 10, Trodat sveising som var halvparten 11th
Ja, men nå er jeg sveising sitte her, jeg er nesten ferdig.
Men, er aa gal, jeg var i stand til å sove en time, jeg skal sova med min kjære i dag og om jeg kjenner dem rett så kan vi ikke gå til sengs ved 10 vil, men jeg kunne ha tid til å få sove etter optiker.
Egentlig bør det være gøy for meg, kanskje du burde få et par som hyggelig glajer.
De er svart og litt som et par Alex Rybak har, men det er ikke fordi jeg liker dem, men de ee så vakkert.
Og det morsomme er at merkenavnet typen "Mood of Norway", haha cool huh.
Ikke rart jeg syntes det var hyggelig, men vi kan bare håpe jeg får dem ...
Og så i Type-6 er jeg Mickis og har snøball kamper med Mickis, Jossan og Jenny.
Bea dessverre ikke kunne komme, eller hun er i Stockholm, og jeg ville egentlig häldre gå dit.
Ok, nå er jeg kanskje hørtes litt ekkel, men selvfølgelig med dem fordi hver dag, det er bare super gøy og jeg elsker dem.
Men oooo hvordan forklarer jeg dette, jajaja, kan du ta det når du tar den ...


Rybak med sina sööööta glajer!


Kommentarer
Postat av: Bögjävel - FRÅGESTUND!!!

Usch då :( krya på dig!"

Dt är bra med mig. Vad händer i helgen?

2010-02-25 @ 20:03:08
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0