Melodifestivalen


Nu är första deltävlingen avklarar, buhu.
Men så här tänkte jag om kvällens bidrag:


1. Ola med Unstoppable
Kläder: 7
Låt: 6
Show: 7
Chans i Oslo: 7

2. Jenny Silver med A place to stay
Kläder: 0
Låt: 0
Show: 0
Chans i Oslo: 0

3. Linda Pritchard med You´re making me hot hot hot
Kläder: 2
Låt: 6
Show: 8
chans i Oslo: 6

4. Pain of Salavation med Road salt
Kläder: 5
Låt: 8
Show: 5
Chans i Oslo: 8

5.Anders Ekborg med The saviour
Kläder: 3
Låt: 3
Show: 3
Chans i Oslo: 0

6. Jessica Andersson med I did it for love
Kläder: 1
Låt: 1
Show: 1
Chans i Oslo: 1

7. Frispråkarn med Singel
Kläder: 7
Låt: 2
Show: 5
Chans i Oslo: 0

8. Salem Al Fakir
Kläder: 9
Låten: 9
Showen: 5
Chans i Oslo: 8

Kvällens bästa enligt mig: Salem Al Fakir och Pain of Salvation!
Kvällens sämsta enligt mig: Jenny Silver och Jessica Andersson!

Till Final: Ola och Salem Al Fakir
Till Andra Chansen: Pain of Salvation och Jessica Andersson


Salem och Ola till Final!





Kommentarer
Postat av: Jennie

Dev vart typ precis som jag ville, Ola och Salem!

2010-02-07 @ 19:45:12
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0