Majken dag drömmer...

God Morgon!

I natt har jag sovit som en stock.
Har sovit så gott att jag inte ens kommer ihåg vad jag drömt...
Hoppas att det inte var någon underbar dröm...som att jag gifte mig med Alexander Rybak.(för jag måste ju minnas den)
Hade en ljusrosa kläningar, axelbandslös och ser ut som en prinsestårte förmad underdel.
Ett sommar bröllop med blommor överallt och Rob sitter där vi äter och spelar piano.
Nej!! Stop Majken nu drömmer du iväg för mycket...och Alex ska spela fiol och börja sjunga inne i kyrkan.
John Mayer ska också sjunga och alla mina käraste ska vara där.
Våran smekmånad spenderade vi på Hawaii...
MEN SLUTA!!!!!
Ta ett djupt andetag och andas långtsamt, andas in, andas ut.
Okej nu kan jag fortsätta.

Jag har inga planer för dagen.
Ska väll packa hela dagen och mamma pratade om något vi skulle köpa på stan.
Men vi får väll se, dagen kanske blir tråkig eller rolig men slutet av dagen kommer bli super KUL!!
För 20:00svt1 gäller det!!!
Det är dax för hela Sveriges paljett fest!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0