Leave Rybak alone!!!!

Jag börjar detta inlägg med ett skrik:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Fy fan!!!!!!
FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN!!!!
Så jävla synd jag tycke om Rybak, han är så tressad så han slåg sig blodig!!!
Ja, när jag och Jennys pappa åkte till stallet sa han att han hade läst om det.
När vi kom hem till dom så visade han mig.
Nu är jag allmänt arg, asså jag är OFC på Rybak sida.
"Låt mig vara ett tag"
Om ni inte tror mig så läs dett:

Eurovision-vinnaren: Jag sitter riktigt i skiten

Eurovision-vinnaren Alexander Rybak har drabbats av ett nervöst sammanbrott.

Via sin Facebook-status bad han i går kväll alla att lämna honom i fred.

– Jag slog i väggen tills mina händer blödde, skriver han.

Pressen på Alexander Rybak, 23, har varit enorm sedan han med rekordhöga poäng tog hem segern i Eurovision song contest i Moskva våren 2009.

I en intervju med norska TV2 förra året berättade Alexander Rybak hur han kunde få våldsamma utbrott och slå i väggen i ren frustration.

Nervöst sammanbrott

Sent i går kväll meddelade den norska stjärnan sina fans att han drabbats av ett nervöst sammanbrott.

I ett meddelande på Facebook skriver han:

”Snälla Facebook-användare, låt mig vara. Skicka inte några meddelanden till mig eller Kjell Arnild just nu. Jag sitter riktigt i skiten. I går fick jag ett nervöst sammanbrott och jag slog i väggen tills mina händer blödde. De stora killarna är mot mig, medan ni kräver hela världen av mig. Lita på mig, allt kommer att ordna sig.”

Kjell Arnild, som ansvarar för Rybaks Facebook-sida, bekräftar för norska tidningen VG att det verkligen är Alexander som skrivit inlägget.

– Jag skickade ett sms till honom där jag frågade vad han menade med inlägget. Han svarade att människor måste sluta att besvära honom, säger han.

Är det någon som besvärar honom?

– Inte som jag känner till. Men jag förstår verkligen inte vad han menar. Jag kan omöjligt tänka mig att det är fansen han menar.

Är i Malmö

Alexander befinner sig just nu i Malmö för att spela in en skiva med producenten Amir Aly.

– Vad märkligt, det här känner jag inte alls till, säger Amir till Nöjesbladet.

Norska VG har varit i kontakt med Alexander Rybaks mamma Natalia Rybak som säger att hon inte pratat med sin son på ett tag och inte känner till att han ska må dåligt.

I dag eller i morgon åker Rybak till Ljubljana för att medverka i Sloveniens uttagning till Eurovision song contest.


Norsk:


Jeg begynner dette innlegget med et skrik:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Holy shit !!!!!!
FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN!
Så jævla synd at jeg liker Rybak, er han slik interesse som han selv typer blodig!
Ja, da jeg og Jennys pappa dro til stallen, sa han at han hadde lest om det.
Da vi kom tilbake til dem så han viste meg.
Nå er jeg generelt sint, Assa jeg på OFC Rybak side.
"La meg være en stund '
Hvis du ikke tror meg, kan du lese dette:


Eurovision vinneren: Jeg sitter midt i dritten
Eurovision-vinner Alexander Rybak har et nervøst sammenbrudd.

Gjennom sin Facebook-status, spurte han i går kveld å forlate ham helt alene.

- Jeg traff veggen til mine hender bled ", skriver han.

Presset på Herr Rybak, 23, har vært enorm siden han var rekordhøy score tok hjem seieren i Eurovision Song Contest i Moskva i våren 2009.

I et intervju med norsk TV2 i fjor, sier Alexander Rybak hvordan han kunne få voldsomme utbrudd og traff veggen i ren frustrasjon.

Nervøst sammenbrudd
Sent i går kveld kunngjorde at den norske stjernen, fansen at han fikk et nervøst sammenbrudd.

I en melding på Facebook, skriver han:

"Please, Facebook-brukere, la meg være. Ikke send noen meldinger til meg eller Kjell Arnild besøk. Jeg sitter midt i dritten. Igår hadde jeg et nervøst sammenbrudd, og jeg traff veggen før hendene mine blødde. De store gutta er mot meg, mens du etterspurt over hele verden for meg. Stol på meg, vil alt bli bra. "

Kjell Arnild, ansvarlig for Rybak Facebook-side, bekrefter den norske avisen VG at det virkelig er Alexander som skrev innlegget.

- Jeg sendte en sms til ham hvor jeg spurte hva han mente med innlegget. Han sa at folk bør slutte å plage ham, sier han.

Er det noen som plager ham?

- Ikke at jeg vet om. Men jeg forstår ikke hva han mener. Jeg kan umulig forestille meg at det er fansen, sier han.

Er i Malmö
Alexander er for tiden i Malmö for å spille inn et album sammen med produsent Amir Aly.

- Hvor underlig, dette vet jeg ikke, sier Amir til Kongeparken blad.

Norsk VG har vært i kontakt med Alexander Rybak mor Natalia Rybak som sier at hun snakket med sønnen sin en stund og ikke føler at han skulle føle seg dårlig.

Dag eller i morgen Rybak til Ljubljana i Slovenia delta i konkurranser for Eurovision Song Contest.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0