Hemma och ut!

Hejsan Hoppsan!!

Nu är jag hemme efter en kväll och en natt med tjejerna - Bea.
Vi åt och åt och åt, sen såg vi på två filmer första filmen såg jag på men den andra susade jag sött haha.
Somna typ 3 på morgonen och vakna vid 9 så snacka om att jag är fett trött.
Men nu ska jag ivåg igen, ska till Maxi och möta upp mamma.
Så hinner inte skriva mer, vet att det har varit dålig uppdatering, men lovar jag ska blogga nr jag kommer hem.
Och imorgon ska jag till IKEA och då bloggar jag väll på kvällen.
Men hoppas ni har det bra så hörs vi:)

Norsk:
Hello Oppsann!

Nå er jeg hjemme etter en kveld og en natt med jentene - Bea.
Vi spiste og spiste og spiste, da vi så to filmer den første filmen jeg så på den andre, men jeg hvisket søte haha.
Sovne type 3 om morgenen og våkner klokka 9, da snakke om at jeg er feit, trett.
Men nå er jeg av igjen, kommer til å møte opp med Max og mor.
Så har ikke tid til å skrive mer, vel vitende om at det har vært en dårlig oppdatering, men jeg lover å være blogging Nei, jeg kommer hjem.
Og i morgen skal jeg til IKEA og blogger jeg sveising på kvelden.
Men håper du har god tid som vi hørte:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0