Hela världen kretsar runt moá...

Hejsan Hoppsan!!

Nu har jag och mamma kommit hem från en väldigt lång dag på IKEA.
Vi har handlat, ganska mycket, typ bara till mig, hiiihihi.
Men måste tilllägga att det var redan bestämt...själv köpte jag två ramar och 5 sånna grejer man kan ha papper i.
När vi har fått det målat och sånt så ska vi sätte upp allt, det ska bli skoj.
Kommer OFC visa er, har tänkt visa er våran nya lägenhet, men det är ingen idé, det ser typ ut som ett lagar...haha.
Jag tänkte ju blogga ganska mycket och så, typ dagens låt, kändisskvaller...BUT melodifestivalen börjar om ca 8 minuter, så det får bli efter...om jag orkar.
Jo det ska bli bloggnig, efter och då får ni veta vad jag tyckte om årets sista delfinal och min åsikt väger ju alltid mäst, hahha...ska också skicka sms till Jenny och säga vad jag tycker, för hon ee i Sto och ser på musikal.
Är man inte en snäll kompis eller är man en snäll kompis.
VARNING VARNING!!!! FÖR EGO, HAHAHA!
nej uch det skäns som hela huset rör på sig, yr!!

Norsk:
Hello Oppsann!

Nå har jeg og min mor kom hjem fra en meget lang dag på IKEA.
Vi har handlet, ganske mye, bare snill mot meg, hiiihihi.
Men må legge til at det var allerede bestemt ... Jeg kjøpte meg to rammer og 5 Sanna ting du kan ha papiret i.
Når vi mottar maleri og ting og vi vil sette opp alt, vil det bli moro.
OFC vil vise deg, vis du har tenkt vår nye leilighet, men det er ikke noe poeng, det ser like ut som et lag ... haha.
Jeg tenkte selvfølgelig blogging ganske mye og så, som dagens orden, kjendis sladder ... MEN Melodifestivalen starter i ca 8 minutter, så det kan være etter ... hvis jeg kan.
Vel det blir bloggnig etter og så vet du hva jeg likte om de siste delfinal og min mening selvfølgelig alltid må veie, hahha ... vil også sende tekstmelding til Jenny og si hva jeg mener, for hun ee i Filly og se musikalen.
Er det ikke en god venn eller er du en god venn.
ADVARSEL ADVARSEL! THE EGO, hahaha!
no UCH fy, det Redoubt av hele huset i bevegelse, svimmel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0