Härmapor som hjälper till!

Hejsan Hoppsan!

För några veckor sen så var det ju en gala som samlade in pengar till Haiti.
Hope for Haiti Now hette den, själv tyckte jag att den var jätte bra.
Dom hade inte försökt med något lixom, asså dom hade vanliga kläder...osv.
Dom gjorde galan BARA för att få in pengar och det är ju super bra, plus att jag gillar galor.
Och nu är det ju gala "månad".
Den 25/2 så ska vi i Sverige också ha en gala för Haiti, samla in pengar.
Den kommer OFC vara i den stora staden, Stockholm.
Eller det är ej säkert eller jag förståd inte om vi ska ha en gala eller inte.
Men det värkar ju som det för datumet är ju bestämt...men vi får väll se.
Håll tummarna, men nackdelen är att det är Carola som fixar galan och I don´t like here!!!


Kommentarer
Postat av: M

Det är bra här ;D

Det står mitt namn och bloggnamn, sen en låttext genomskillning, om min ponnys namn ;D

2010-02-03 @ 14:21:36
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Linda

Carola ja- håller med, INTE min favorit!

Syns imorgon. Hoppas matbilen kommer då:)

2010-02-03 @ 14:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0