Dagens Låt!!

Dagens låt nr1 idag är en underbar låt!
Låten passar bra om man är ledsen...
Och sångaren är en av mina mini idoler...plus att hon är det vackraste tjejen jag har sett.
Jag tror inte att jag är ensam om att tycka det, plus att hennes röst får alla hår på kroppen att resa sig upp.
Plus det settet hon blandar två stilar...det blir så bra.
Hennes texter är så fina...hon skriver dom själva va???
Fast hon är så ung så han hon så sjukt duktig och avgudar mäniskor som är så musikaliska.
Jag tror att ni vet vem jag menar...



Länk till låten:http://www.youtube.com/watch?v=xKCek6_dB0M&feature=fvst

Norsk:
Dagens sang nr1 i dag er en fantastisk sang!
Sangen passer godt hvis du er lei ...
Og sangeren er en av mine mini-idoler ... pluss hun er den peneste jeg har sett.
Jeg tror ikke jeg er alene å tenke på det, i tillegg til stemmen, alt håret på kroppen for å få opp.
Pluss det sparer hun blander to stiler ... det er så bra.
Hennes tekster er så vakker ... hun skriver dem selv hva?
Selv om hun er så ung, så han var så syk hun talentfulle og idoler mani som er så musikalske.
Jeg tror du vet hvem jeg mener ...


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: Haha okej :P

2010-02-22 @ 10:31:21
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0