Boyfriend...

Hejsan Hoppsan!!

Nu har jag kommit hem från en shoping runda på Maxi.
För er som inte vet vad just vårat Maxi är så är det:
OFC en mataffär men det finns också affärer runt om, för att vara exakt så heter det nu Ingelsta shopping.
Men i alla fall där köpte mamma ett par skit snygga jeans till mig, ett par boyfriends jeans till mig.
I love it, så snygga!!!!! Kommer typ bo i dom.
Sen köpte jag ett linne till mig själv på Gina, där mamma köpte jeansen.
Vi tog oss en fika också, jag åt en muffins, mamma hade köpt en massarine, men den orka jag inte.
Men den kanske jag kan ta ikväll, som Jossan säger "tant-kaka" men det är ju så gott...mums.
Men nu äter jag en micro pizza, för jag kom på mig förut att jag bara hade ätit en macka, upps...på hela dan.
Men när jag skulle ta ut den från påsen så gick det ej så jag fick ta en gaffel, men delade på sig, det går ju det med. Jag får äte en pizza i 3 delar och mamma fick sig ett gott skratt, när jag skulle försöka ta loss den från påsen...
PS: när jag kom hem så låg det en bok på sängen...Elsas mode!
Tack mamma:)

Norsk:
Hello Oppsann!

Nå har jeg kommet hjem fra en shoping runde på Maxi.
For de av dere som ikke vet akkurat som vår Maxi er så er det:
OFC supermarked, men det finnes også butikker rundt, for å være presis som den heter nå Ingelsta shopping.
Men i alle tilfeller der mor kjøpte et par jeans ser bra ut for meg, et par Boyfriends jeans til meg.
Jeg elsker det, så hyggelig !!!!! Vil type å bo i dem.
Så jeg kjøpte en lin for meg selv på Gina, hvor mamma kjøpte mina jeans.
Vi tok en kaffe også, spiste jeg en muffins, hadde mamma kjøpt en massarine, men orkan jeg ikke.
Men kanskje jeg kan ta i kveld, da Jossan sier "Moster-kake ", men det er så bra ... yum.
Men nå spiser jeg en mikrobølgeovn pizza, fordi jeg kom på meg før jeg hadde bare spist en sandwich, hensikt ... hele dagen.
Men når jeg ville fjerne fra posen så det ikke så jeg måtte ta en gaffel, men delt opp, går det med kurset. Jeg spiste en pizza i 3 deler og mamma fikk en god latter da jeg ville prøve å fjerne det fra posen ...
PS: når jeg kom hjem så det var en bok i sengen ... Elsa's fashion!
Takk mor:)

Mums!


Kommentarer
Postat av: heej

vart köpte du jeansen grymt snygga!

2010-02-27 @ 21:28:58
Postat av: Veggotallrik

Till heej:

Oj tusen takk att du tycker det, själv älskar jag dom.

Jo jag eller min mamma köpte dom på Gina för 399:-

Kram:)

2010-02-27 @ 21:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0