Amerikanska revolutionen på säkra sidan

Hejsan Hoppsan!!

Nu ee jag i skolan och har eget arbete.
Att blogga ee ju eget arbete eller???
hahaha det kanske inte det som dom menade, men vi har inget lärare so what!
Skulle gå in på min bdb...jo vad har skolan gjort jo spärrat sidan OFC!!!
Fast datan brevid funkar att gå in på bdb, men ej på min.
Jag har värkligen flyt...
Men i alla fall, ska kanske plugga lite matte "snark".
Sen har vi bild, jippi.
Förut skulle vi göra en skulptur och då gjorde jag en fiol men vingar, hihi.
På vingarna skrev jag en egen dikt på norska...kommer inte ihåg den.
Vår bild lärare tyckte att vingarna lyft värket, haha.
Sen skulle man göra en afich och jag gjorde en där man kunde vinna Rybak för en helg.
Jajaja, jag vet jag eee  galen.
Sen ska vi göra en film, vi ska börja idag.
Jag och Doha ska göra en grej om vampyrer tror vi.
Upps en lärare kom...men hon såg ej mig XD
Men nu har jag tagit upp en sida på google om Amerikanska revolutionen, vill ju vara på säkra sidan.

Norsk:

Hello Oppsann!

Nå ee jeg skolen og har sitt eget arbeid.
Blogging ee selvfølgelig arbeid eller eier?
hahaha det er kanskje ikke hva de mente, men vi har ingen lærere, So What!
Vil gå inn bdb meg ... jo hva skolen har gjort jo blokkert siden OFC!
Rask data ved siden av arbeider som går inn bdb, men ikke på min.
Jeg har verken vært flytende ...
Men allikevel, bør kanskje studere litt kompis "snorking".
Så har vi bilde, jippi.
Tidligere ville vi lage en skulptur og da jeg gjorde en fiolin, men vingene, hihi.
På vingene, jeg skrev egne dikt på norsk ... kan ikke huske det.
Vår kunst læreren trodde vingene løfter värket, haha.
Så det ville gjøre et plakater og jeg gjorde en hvor du kan vinne Rybak for en helg.
Ja, ja, jeg vet eee jeg gal.
Deretter vil vi gjøre en film, bør vi starte i dag.
Doha og jeg vil gjøre en ting om vampyrer, tror vi.
Upps en lærer kom ... men hun fikk ikke se meg XD
Men nå har jeg tatt med en side på google på den amerikanske revolusjonen, ønsker å være



Kommentarer
Postat av: Susanne

Svar: Tusen takk! Så koselig å høre! Jeg brukte bare picasa og "kopierte" et bilde over det andre ;) Helt enkelt! Hehe.



Alt går bra her, i morgen får vi fri en hel uke, det skal bli godt! :)



Du har veldig fin og bra blogg, og veldig søte bilder av Alexander ;)



Håper du har det bra!



Klem :)

2010-02-18 @ 12:01:43
URL: http://frksusanneslilleverden.blogg.no
Postat av: Susanne

Sv: Hehe, jeg prøver meg bare fram med designet :P



Jeg skal først til lege å få sjekket kneet mitt, har slitt med en skade veldig lenge. Og så skal jeg være på hytten vår, uten internett :P Heheh

2010-02-19 @ 09:04:14
URL: http://frksusanneslilleverden.blogg.no
Postat av: Linda

Ha ha ha, men Majken då, tänk på att en lärare läser denna blogg:)

2010-02-19 @ 10:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0